Referencje

Moja wieloletnia współpraca z Markiem Vorreiter okazała się spełnieniem marzeń. Będąc obarczony tendencją do perfekcjonizmu, potrafię być uciążliwy w moich oczekiwaniach co do sprzętu muzycznego.


Lion Bags dostarcza mi futerały, które zadawalają mnie przez długi okres pod względem rozwiązań praktycznych oraz wysokiej jakości materiału i wykończenia.


To wyjątkowa marka otwarta na potrzeby profesjonalnego muzyka
.

Adam Pierończyk - Kraków

Adam Pierończyk

ADAM PIEROŃCZYK Kraków

www.adampieronczyk.com

I have for a long time been looking for a leather hard shell case for my alto, and Lion Bags is by far the best quality bag I've come across.

In addition to providing excellent protection for my horn, it is also practical, light and comfortable to carry.

I highly recommend it!

Petter Frost Fadnes

 I'm a saxophone player, and Director of Studies (jazz) at The Department of Music and Dance, University of Stavanger.

I’ve played regularly since the age of 16, performing within everything from heavy metal toska, improvised music and jazz. In 1996 I moved to the UK to do a degree in jazz; staying in Higher Education for eight years, ending up with a PhD in Performance in 2004. I’ve been active in and around the vibrant Leeds music-scene for a number of years, and co-founded Leeds Improvised Music Association (LIMA).

A few years ago I moved back to my hometown to work as a freelance musician, while taking up a post at the University of Stavanger. I perform with players from Norway and the UK, and continue to seek “the perfect melody” through eclectic musical approaches. I perform regularly with Kitchen Orchestra, The Geordie Approach, Metropolis and The Thin Red Line.

My main research interest is looking at improvisational processes through musical performance. In other words, I’m keen on picking musicians’ brains by actually playing with them (which is not just an excuse to play – honestly!). My overall mission is to demystify improvisational music making, and reveal the musical thought lurking within the performance.

Witam.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej chcę jeszcze raz podziękować za profesjonalne uszycie futerałów do puzonów. Tym bardziej jestem zachwycony z profesjonalizmu jakim pan, Panie Marku Vorreiter jest obdarzony . Miałem do czynienia z wieloma futerałami renomowanych firm ale jak dotychczas nie byłem tak zadowolony. Dbałość o wykończenie, funkcjonalność, zabezpieczenie instrumentu itd. jest pana domeną i dużą klasą w wykonaniu futerałów jak się domyślam nie tylko do puzonów. Będę ze wszystkich sił reklamował Pańską firmę bo oprócz tego, że połączył pan doświadczenia w doskonałym wykonaniu i indywidualne zapotrzebowania muzyków to jeszcze jest to nasza rodzima polska firma, która dzięki Panu zasługuje na rozgłos na świecie. Jeszcze raz dziękuję.

Z poważaniem
Andrzej Rękas
Warszawa

Andrzej Rękas

Edukację muzyczną rozpoczął w wieku sześciu lat na fortepianie. Uczęszczał do PPSM i PLM we Wrocławiu, które to ukończył na puzonie pod kierunkiem mgr Janusza Daniela.

Dyplom i tytuł magistra sztuki otrzymał na Wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej przy Akademii Muzycznej w Katowicach pod kierunkiem mgr Bronisława Dużego.


W trakcie studiów brał udział w wielu festiwalach jazzowych tj. Jazz Jamboree, Jazz nad Odrą, a także

 odnosił sukcesy wraz ze swoim zespołem na konkursach jazzowych ( I-miejsce Jazz Junior’s w Krakowie, Grand Prix na Pomorskiej Jesieni Jazzowej). Współpracował lub też nadal pracuje jako muzyk sesyjny, orkiestrowy, solista z tak wybitnymi osobami jak: Jan Ptaszyn Wróblewski, Zbigniew Namysłowski, Wiesław Pieregorólka, Zygmunt Kukla, Ewa Bem, Kasia Kowalska, Andrzej Krzywy, Zbigniew Wodecki, Paweł Kukiz, Paweł i Łukasz Golec, Krzysztof Herdzin, Adam Sztaba, Tomasz Filipczak, Janusz Stokłosa i wielu innych.

Wydarzenia jakie temu towarzyszą to m.in:Benefisy - Tadeusza Woźniaka, Ryszarda  Poznakowskiego, Danuty Rinn, Ewy Bem;Festivale – KFPP w Opolu 96’99’2000’01’02’ 03’05’06’07'08'10 z orkiestrami Kukla Band,Tomasza Filipczaka; Sopot Festival  ’2003,’04’05’06’07'08'09 z orkiestrami Kukla Band, Adama Sztaby, Krzysztofa Pszony oraz Krzesimira Dębskiego; Top Trendy 2008'09'10 z orkiestrami Tomasza Szymusia, Adama Sztaby; Big Band festiwal Nowy Tomyśl ’98, ’99; Piknik Country ’99, Fryderyk ’99.

Andrzej Rękas jest pierwszym puzonistą również takich orkiestr jak: Roma Orchestra (koncerty: Herbie Hancock’a w Polsce, musicale: Miss Saigon, Grease, Koty, Akademia Pana Kleksa, Upiór w Operze, Nędznicy, Najlepsze z Romy ); Orkiestra Adama Sztaby, a później Tomka Szymusia ( Taniec z Gwiazdami TVN wszystkie edycje ); Łukasz Targosz Band (Szymon Majewski Show TVN ); Orkiestra Studio Buffo pod kierownictwem Janusza Stokłosy ( Przebojowa Noc, Złota Sobota TVP 1, a także wieczory w Buffo tj.Amerykański, Latynowski, Brytyjski, Bałkański oraz Hity ); Orkiestra Salsowa Calle Sol; zespół Maryli Rodowicz.

Doświadczenia muzyczne zdobywał również współpracując z Filharmoniami Pomorską i Sudecką, Orkiestrami Polskiego Radia i Telewizji w Krakowie i Warszawie, Teatrami Muzycznymi: w Gliwicach i obecnie „Roma” „Komedia” „Buffo” i „Syrena” w Warszawie.

Jest założycielem zespołu Chili Latino.

 

Viele Jahre war ich auf der Suche nach guten Tuba-Gigbags aus Leder und Cordura für alle meine Instrumente. Auf der Frankfurter Musikmesse wurde ich vor ca. 8 Jahren auf die Firma Lion Bags aufmerksam.

Markus Vorreither, Inhaber von Lion Bags, versprach mir, alle meine Wünsche hinsichtlich Design, Schutz, Funktionalität und Zweckmäßigkeit zu erfüllen.

Wir vereinbarten eine Zusammenarbeit und ich reiste dafür nach Polen, um vor Ort Einfluss auf die entstehenden Produkte zu nehmen.

Meine Erwartungen wurden nicht nur erfüllt, sondern noch weit übertroffen.

Nicht nur dass man schon bei den Ausgangsmaterialien großen Wert auf gute Qualität legte, ( z.B. bestes Leder aus ......., qualitativ hochwertige Reißverschlüsse aus Japan, reißfeste Fäden) es wurden auch bei der Verarbeitung keine Kompromisse gemacht. Alle Produkte wurden in Einzelarbeit von spezialisierten Fachkräften handgefertigt.

Die Mitarbeiter verwendeten viel Geduld und Sorgfalt beim Einnähen diverser Trageriemen, Notenfächern und Mundstücktaschen.

Ich bin nach so vielen Jahren mit meinen Gigbags immer noch äußerst zufrieden. Ich besitze für meine B-Tuba Melton 198 und für meine F-Tuba Melton 46, jeweils ein Gigbag aus Leder und Cordura. Für meine Reisetuba Melton 14 habe ich ein Gigbag aus Leder.

Alle Produkte begeistern mich wie am ersten Tag.

Ernst Hutter und Die Egerländer Musikanten

 

Jürgen Wirth, SWR Radiosinfonieorchester
Bayreuther Festspielorchester
Ernst Hutter und Die Egerländer Musikanten

I have by the time two Lion Bags for my baritone. The first one I bought as a tryout. This is a green one and I have the same size in leather bought last summer. Both are very nice. They protect my Selmer Mark VII very well, are easy to carry and can easily be placed even in the cabin of a Dash 8!
The best recommendations!



John Pål Inderberg
www.inderberg.com

John P?l Inderberg